donderdag 28 november 2013

Meadow

Zilver in overvloed

Meadow - Ruby Wing


Vandaag heb ik voor jullie een prachtige zilveren lak.
De naam Meadow, ik heb het even opgezocht...: Weide of grasland!
Nu hoor ik jullie al denken, daar hoort groen bij
, dat dacht ik dus ook!
Maar het is maar een naam, laten we gaan kijken naar de lak.

Label

 

Het label vertelt je dat je in het bezit bent van de bekende Color Changing lak van Ruby Wing met de naam Meadow.
Binnen zal hij zilver kleuren en zodra je buiten bent zal hij een paarse tint vertonen.

Het kwastje


Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

Dekking

Nou Meadow, ik hou van je... je dekte in de eerste laag al supergoed.
Kijk hier nou...

Maar omdat ik pietje precies ben, lak ik altijd een tweede laag.

 En ik moet zeggen dat de lak dan nog mooier glanst. Het heeft bijna een spiegel effect zo mooi zilver is deze lak, zo een had ik nog niet in mijn bezit en ik ben er super blij mee!
Ik denk dat de stempel dames hier ook blij mee zullen zijn!
Trouwens ik heb hier nog geen topcoat aangebracht!

Natuurlijk spreken we over de bekende Color Changing lak van Ruby Wing en dan willen jullie ook weten hoe dat eruit ziet...
Hou je vast, ga zitten...

Wow!

(foto iets geblurd, omdat mijn nagelriemen zo droog zijn)!

Ik ben weer helemaal happy!
Ga jij deze lak kopen?
Kijk dan in de webshop www.rubywing.nl

SandeNova



4 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw! De zilveren kleur is mooi maar die paarse!

AnitraX zei

Oh wauw die is well erg mooi! <3

Linnie's kaartjes zei

Deze is echt super.....wat een glans :-)

Nails-from-Renee zei

Woooowwww ik zat echt met open mond te kijken hoe prachtig hij verkleurd!:o