dinsdag 26 november 2013

WIN-WIN-WIN actie

Win een Ruby Wing sieraad!


Ja, je leest het goed!
Je kunt nu een sieraad winnen, gemaakt door SandeNova bij Ruby Wing Benelux.

Foto is bewerkt...


Het sieraad verkleurd net als de nagellak van Ruby Wing in contact met UV,
dus hoe harder de zon schijnt hoe meer je sieraad verkleurd!
Wil jij dit unieke sieraad winnen?
 

Wat willen we dat je doet?

Volg ons op BLOGLOVIN

Volg ons op Twitter en laat een tweet achter met de tekst:
Ik doe mee aan de WINACTIE van RubyWing Benelux en maak kans op een sieraad gemaakt door @SandeNova

En laat een reactie achter op dit artikel dat je meedoet!

Natuurlijk vinden we het ook fijn als je ons op Facebook en Instagram gaat volgen!
Linkjes vind je in de zijbalk!

De actie gaat per direct in en eindigt op 1 december 2013 om 20:00 uur.
Op maandagavond 2 december maken wij de winnares/winnaar bekend!



 
 










Groetjes
Ruby Wing Benelux
&
SandeNova

13 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi sieraad! Ik doe graag mee . En ga jullie gelijk volgend

Esther - littleloveroze zei

Wat gaaf ik ga mee doen 😃

Anoniem zei

Op bloglovin is mijn naam nog
Lovesroseandpurple ;)

AnitraX zei

Oh wauw wat mooi! <3 Turlijk doe ik mee!

AnitraX zei

Oh wauw wat mooi! <3 Turlijk doe ik mee!

Unknown zei

Wow wat leuk! Een SandeNova sieraad wie wil dat nou niet winnen. Ik doe mee en volg jullie op twitter, bloglovin en ga jullie meteen opzoeken op Instagram.

Nails-from-Renee zei

Wauww son dat heb jj prachtig gedaan! Ik zou dit soeraad heel graag wil.en dragen hij is zo mooi en matcht helemaal bij mijn mooie rubywing verkleurende lakken! X @ nailsfromrenee http://nails-from-renee.blogspot.nl/

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooi sierraad, ik ga jullie volgen.

Linnie's kaartjes zei

Oh ja, linnies kaartjes ben ik, Linda :-)

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooi sierraad, ik ga jullie volgen.

Femke zei

Echt een supermooi sieraad, ik ben verliefd op alles wat paar is! <3 dus ik waag zeker een gokje!

Tam's Place zei

Sjun!! Doe dus nog graag even mee op de valreep :D

Marijke zei

Ja die wil ik ook wel winnen!