vrijdag 22 november 2013

Ruby Wing : Zen Garden

Zen Garden


Vandaag een eerste review/preview van de nagellak lijn Ruby Wing Color changing polish.

Ruby Wing is in de Benelux nog niet zo heel bekend en daar gaan we verandering in brengen... want zeg nou zelf ik mag deze lakjes voor jullie uittesten en er over schrijven, maar ik ben al zo enthousiast... wat een prachtige collectie!




Ik koos voor jullie de Zen Garden uit. Een mooie lichtpaarse nagellak.
Aan het flesje hangt nog een label. 
Hierop staat in welke kleur jouw nagellak zal veranderen zodra je in contact komt met UV-licht. UV zit dus in de zon.


Zoals je ziet is Zen Garden licht paars en zal deze veranderen naar een bruinige tint.

Laten we maar eerst eens gaan lakken!

Het kwastje

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

 

Opbrengen


De Ruby Wing lak Zen Garden is heel prettig in gebruik, waarom? Nou bij de eerste laag was ik zowaar verrast door de goede dekking. Nou dat schiet op, vooral omdat dit een lichte kleur is willen die nog wel eens heel slecht gaan.
Nee, dit was echt een huh? momentje.

 
Het eerste laagje...
De tweede laag was voor mij meer dan voldoende om te zeggen dat deze Zen Garden een prachtige finish heeft.


Deze foto is zonder topcoat! De glans is heel glossy!

Willen jullie Zen Garden of andere lakjes van Ruby Wing kopen?
Dat kan via de site www.rubywing.nl



Hoop je snel terug te zien!
Groetjes van SandeNova


2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie lak!

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooi kleurtje, fijn dat de lak zo glanst