zaterdag 23 november 2013

Nailart Tutorial

Nailart

Tutorial Purple French


Hallo daar,

Hadden jullie de Nailart gezien op Instagram bij Sandenova?
En wil je weten hoe je die nu maakt?

Nou het is niet heel erg moeilijk. Voor beginners een mooie oefening.




Stap voor stap...

 Lak je nagels met bijvoorbeeld Zen Garden.
Laat het goed drogen.


 Heb je een striper (in de kleur van je lak) of een dun kwastje?
Pak het kwastje en dip het in je potje.
Gan dan van de ene kan van de nagel naar de andere tot ongeveer midden, doe dit van binnen naar buiten en van buiten naar binnen, zo raak je elkaar in het midden ongeveer, probeer het strak te overlappen.


Zo dus...

Vul nu het bovenste deel in met de roze nagellak, dat is trouwens de Crowd Surf.


Plak er een leuk bloemetje of sterretje op!
Toen ik deze nailart maakte dacht ik dat ik sterren gepakt had...
De volgende morgen zag ik pas dat het een bloem was.
Ach ja... het maakt niet uit.

Met een zilveren striper zette ik nog twee dunne streepjes.


En dan nu trom geroffel...
Jullie weten het toch wel?... Ruby Wing is een Color Changing polish!!!
Jajaja, dus met deze nailart heb ik nog een verrassing!

Het verkleurd bij UV licht!


Gaaf he!

Ik zeg succes met je nailart!
Tot snel... tot Ruby Wing!



3 opmerkingen:

AnitraX zei

Heel mooi gedaan en wat gaaf dat hij van kleur veranderd!

Unknown zei

Erg leuk!

Pippi zei

Mooie lakjes:)