woensdag 5 februari 2014

Do you love me? - Nailart

Groupie

Nailart - tutorial

Do you love me?




Hallo vandaag maak ik een nailart op de lak Groupie die ik gisteren gereviewd heb.
En omdat in februari Valentijn is (14e) kom ik er al vroeg mee, omdat je anders overspoeld word door alle liefde en hartjes!

Wat hebben we nodig?

Nagellak in een felle kleur (Groupie)...
Witte acrylverf en nagellak
Sponsje
Rode acrylverf
kwastje
dottingtool (of sateprikker)

Stap 1

 Zet wat acrylverf op je sponsje...
Zoals op de foto en dep deze op de tips van je nagel.

Stap 2


Ik heb hier de verf op de nagels gedept met mijn sponsje.
Je kunt als het droog is nog een keer deppen als het niet naar je zin is.

Stap 3


Verf nu met de rode verf een hartje op je nagel.
Als dit droog is maak ik mijn nagels alvast schoon met een wattip en water.

Stap 4


Neem nu een kloddertje witte nagellak en dep hierin je dottingtool om de stippen te zetten zoals op de foto.
Met een dun kwastje kun je nog de letters love schilderen.

Stap 5


Als laatste pakte ik een mooi lakje uit de Ruby Wing collectie nl de rose en zette op mijn witte delen de lak aan... zo verkleurd deze prachtig roze/rood en krijg je een super lovely nailart!
AFLAKKEN MET TOPCOAT IS EEN MUST!

En heb je ook al een Valentijns nailart in de planning?
Wie weet kom ik deze week met nog eentje...
Heb de smaak te pakken!

Alle Ruby Wing lakken zijn in Nederland te koop bij www.rubywing.nl




3 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuk Sonja!

Unknown zei

Mooi! Maar ik snap t ff niet... op Blogger? Help me eens ...

Tam's Place zei

Oeh leuk gedaan!!!