donderdag 6 februari 2014

Lily - review

Lily

-Scented-

Review


Vandaag heb ik een heel lief en mooi lakje om te reviewen.
Ik vind de naam zo zoetig... Lily!

Wat ben je mooi...

Lily


In het flesje kon in al zien dat Lily een sheer (doorzichtig) lakje is.
Nomaal lak je deze over een andere dekkende lak heen.
Echter ik ben eigenwijs en wilde weten wat Lily mij kon bieden aangezien ik ook wel van subtiele lakken hou.

Dus niet verwachten dat het dekt, maar kijk eens naar de laagjes.
Ik koos voor drie... en uiteindelijk was ik nog verrast ook!

Laag 1

Laag 2

Laag 3

 Zie je wat het doet... een prachtige nude met een extra "romantische finish"...
Ik word er even stil van.

Op de website lees ik het volgende:
Zacht geurend als een boeket lelies, een iriserend roze binnen, maar karmozijnrood buiten!

En de geur is zo treffend, een weelde!
Maar ook de kleur is echt rap als het om verkleuren gaat, dit zag ik nog niet eerder.
Bij het minste straaltje zon ging Lily naar de Karmozijnrood.

 Nou wat een kleur... om verliefd te worden!


Label en kwastje

Het labeltje laat ons de verkleuring zien, echter dit kan UV (zonlicht) afhankelijk zijn, want zoals je ziet, kan het juist nog mooier zijn! Hoe meer UV des te intenser.

Het kwastje is zoals ik elke keer weer omschrijf hemels!
Lange haartjes die zo strak en gemakkelijk lakken.
Hier kun je echt precies mee lakken!
Ik blijf zeggen dat dit mijn favoriete zijn!


Wil jij ook genieten van een heerlijk romantisch lakje met de zoetige geur van Lelies?

www.rubywing.nl
en kijk bij de Spring Garden collectie
 Liefs...en tot morgen voor een nailart op deze lak!
+SandeNova 


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een mooie aparte kleur