woensdag 12 februari 2014

Mystic - Nailart

Tutorial

Nailart - Mystic


-Triangle-



Hallo, vandaag laat ik jullie een nailart zien die je met behulp van striping tape maakt.
Ik had eigenlijk een andere nailart met karteltape in mijn planning, maar ik doe dat later wel!

Wat je dus nodig hebt is stripingtape.
Deze kun je online kopen bij diverse webshops, Ebay of bij je lokale drogisterij, waar ik die van mij ook kocht.

Dit is een velletje, echter de andere tape is vaak op rol.
Helaas had ik recent mijn laatste rolletje afgegeven en niet meer bij stil gestaan om nieuwe te bestellen.

De tape plak je dus op je nagel. Deze blijft niet zitten, dus is het best zonde.
Maar je kunt dit ook laten zitten, goed knippen en aflakken.

Ik gebruik de tape om netjes te kunnen lakken in vormen.


Duw de tape wel nog even goed aan, anders loopt de lak er onder.
Dan pak je een andere kleur, het mooiste in een zelfde kleurtoon.
Ik koos voor de roze Groupie van RubyWing die ik later nog zal reviewen!


Je lakt per nagel, want je haalt de tape er direct weer af.
Dus hou voor elke nagel ook een manier van opbrengen aan (tape) zo weet je nl wel stukje er eerst af moet! Bij complexere nailarts een must!

Laat het even drogen (het is wat dikker).
Daarna pak je stripers en gaat randjes om je driehoekjes zetten.


Ik gebruikte twee kleuren!
Lekker speels...

Als laatste pakte ik nog een kleur paars en zette met een dottingtool nog enkel stipjes op mijn nagel.
Bij het punt waar de driehoekjes samen komen zette ik nog een rhinestone.

Hoppah! Mijn nailart is klaar!


Ik ben ook nog benieuwd naar het UV effect, want dat is altijd zo spannend!
Dus hup die zon erop stralen en kijk...


De duim is zoals die binnen is en de rest heeft even in de zon gelegen!

En dit is best een leuke nailart die ook jij kunt maken!

Succes!

Liefs SandeNova

1 opmerking: