dinsdag 11 februari 2014

Mystic - Review

Mystic

-Review-

Vandaag laat ik een swatch zien van dit mooie paarse, violette lakje.
Als ik ergens wel happy van word is het paars en blauw!
Dus hier zit ik goed!





Het lakje



Wat een mooie kleur! De kleur (als we de berichten goed gevolgd hebben) van aankomend seizoen... dus wil je de trend mee volgen dan zeg ik kopen! Want het is echt zo mooi, zeker als we straks de UV versie zien!

 Het kwastje & het labeltje





Over het kwastje zeg ik wederom, fijne haartjes, lang en die soepel over je nagel bewegen. Hierdoor kun je de lak behoorlijk precies aanbrengen.
Een te dikke kwast zou klodderen en dat zal deze niet doen!
Echt ideaal!
Het labeltje laat ons zien dat we dus een lakje hebben dat bij UV licht verkleurd.
UV is dus zonlicht. Binnen heb je een lichtere versie en buiten zal deze in een donkere variant tevoorschijn komen... hoe intensen de zon, des te meer verkleuring!


De dekking



De lakken van Ruby Wing dekken over het algemeen in 2 kleuren, de lichte lakjes moeten soms in 3 laagjes gelakt worden.
Ook hier hebben we een lak die dus in 2 laagjes superdekking geeft!



De onderste foto is dus 2 laagjes! Wauw!

De droogtijd is normaal te noemen.

En dan nu de verkleuring...
Het zonnetje scheen en ik stond wel ff een tijdje buiten, winterzon is niet zo intens!
Maar kijk eens wat er gebeurde!


Wat een kleur!
Prachtig... dan ben je blij dat je deze lak mag swatchen!

De Mystic is deze week in de aanbieding op www.rubywing.nl

Lieve groet,
SandeNova