vrijdag 6 december 2013

Eternal - Nailart

I can change!


Ik heb weer een leuke, maar toch makkelijke nailart voor jullie in petto!
Gisteren lakte ik al de Eternal van Ruby Wing op mijn nagels.

En omdat ik mint in mijn hoof had, pikte ik de TicTac's van mijn zoon om een leuke foto er van te maken!


Nailart

Voor deze nailart hebben we een zwarte striper nodig, een wit en zwart lakje, dottingtools/sateprikker en topcoat!
  
Lak eerst je nagels met Eternal (of andere kleur).
 
Pak dan je zwarte striper. 
Lak van buiten naar binnen.
Laat de lijnen aansluiten!


Hierboven zie je wat ik bedoel.
Ik lak altijd op deze manier, zodat ik mooie lijnen kan zetten!


Neem nu je zwarte nagellak.
Lak vanaf de streep naar de tip toe.
Zo hou je het netjes en strak!


Pak je dottingtool of satéprikker!
Let op dat als je geen dottingtool hebt, je twee verschillende punten (dikke en dunne) zoekt, dit kan ook een speldeknop zijn of een oude pen!


Zet nu op je nagels diverse witte stippen/dots!


Pak dan je Eternal lakje en een kleine dottingtool en zet in de grote witte dots een kleine Eternal dot! Dit kan ff wennen zijn (ik bibber ook wel eens hoor!)

Laat het goed drogen! Dots zijn dikker en droger langzamer.
Nadat het droog is (testen met je mond, op een lip zit geen talg en dus plakt de lak er niet aan vast!) aflakken met een topcoat!


Omdat we gisteren al zagen dat Eternal een grijze tint tevoorschijn tovert bij UV licht is de combinatie met zwart een wit een plaatje!
Dus als je met Ruby Wing lakjes gaat nailarten is het belangrijk hier even over na te denken! Niet dat je kleuren pakt die niet matchen!

Veel plezier met je nailart!

Tot Ruby Wing!


SandeNova


5 opmerkingen:

AnitraX zei

Wauw wat leuk en lekker speels! <3

Unknown zei

Wauw cool! Echt super gaaf.

Unknown zei

Wat leuk!

Linnie's kaartjes zei

Super! Ik vind nailart met stipjes altijd leuk, deze dus ook :-) en de fijne uitleg maakt het extra leuk om eens te proberen

margriet kuper zei

heel leuk!! en niet moeilijk!!