donderdag 19 december 2013

Festival

Do you want a party?

Yes i do!

Festival!

 Wauw... ik ben verliefd!
Ja al jaren op mijn man
(met ups en down, wie kent dat niet!)...

Maar nee, dit keer ga ik ff vreemd voor een prachtige lak!

Ik wist niet wat me overkwam...
Nou eerst lakte ik mijn nagels met een gewone zwarte budget lak.


1 laagje is voldoende.

Ik doe altijd een basis onder een glitterlak, waarom?
Omdat het je straks een beetje helpt met verwijderen van de lak.
Glitters hebben de neiging om goed te blijven zitten, soms te goed!
En, het allerbelangrijkste, je hebt niet zoveel laagjes nodig!

Dus ik was voorbereid op twee, wellicht drie laagjes te doen...
Maar heeeeeee, ik lakte 1 laagje en was meteen verkocht!


Is Festival niet prachtig?

Hier een met een andere belichting!!!



Nu kloppen jullie hartjes vast ook een stuk sneller!
Wat een feest, holografische glitters, miniscuul tot het maximale verheven!

En dan kijk eens, met enkele nagels in de zon en de duim afgedekt
kun je een mooie kleurtint zien.


Geef me snel wat tissues... ik ben er zo ontroerd van!

Deze en alle andere Ruby Wing nagellakjes zijn te koop op
www.rubywing.nl

En Ruby Wing heeft nog meer van deze beauties!

Bedankt voor het lezen!
Tot Ruby Wing...


PS vergeet onze winactie niet!

4 opmerkingen:

Nails-from-Renee zei

Dit is de moooooiste. Van heel rubywing denk ik, ik ben in loveeee

Unknown zei

Wauw!

Linnie's kaartjes zei

Wow, Wat een super mooie lak,,echt geweldig!

AnitraX zei

Oh wauw! <3 kan me voorstellen dat je hier head over heels voor gevallen bent! Wat een mooie glitterbom <3