donderdag 5 december 2013

Eternal

Minty minty minty...

Ik kreeg deze nagellak en keek naar de naam, Eternal... eeuwig!
Maar zelf had ik telkens de naam Minty minty minty in mijn hoofd.
Ik denk dat Ruby Wing van spelen houdt, want niet alle namen vind ik persoonlijk bij de lak kleur passen... Maar ik kan me vergissen, dat de kleur meer doelt op de UV verschijning, die dan weer grijs is.



Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.
 
 

Het label...

Het label vertelt ons dat we dus een mooie nagellak in ons bezit hebben, die binnen naar een mint kleur neigt en buiten een prachtige grijze/paarsige tint laat zien.
 

De dekking...

Over de dekking ben ik wederom tevreden, echter een kleine tip... niet te dik lakken!
Het heeft een beetje de neiging om papperig te zijn!
Dit heb ik al vaker bij mint kleurige lakken bemerkt!



Zoals je ziet is het een neutraal lakje, ik kon geen shimmer of glitter er in ontdekken!
Het lijkt of er iets in zit... maar ik kan er niks van maken!
Dus laten we het maar hierbij!

En dan de verkleuring...
Ik was zo benieuwd naar de tint, het lijkt grijs op het label.


Maar kijk, ik zie toch ook een warme paarse gloed.
Ik vind de combinatie heel verrassend!

Morgen maak ik hierop een nailart!
Dus leg je tools maar klaar!

Tot Ruby Wing,...

Alle lakken zijn in Nederland te koop via www.rubywing.nl



SandeNova



2 opmerkingen:

AnitraX zei

Omg! Wat een mooie kleur! <3

Linnie's kaartjes zei

Wat een super mooie combinatie van twee kleuren is dit zeg, echt geweldig.