donderdag 12 december 2013

Ik bak ze bruin vandaag!

Cupcakes


De nagellakjes met een heerlijke geur!

Je hoeft nu niet meer in de keuken te gaan staan
om de lucht van verse cupcakes te ruiken!
Want... Ruby Wing is er in geslaagd om die heerlijke,
vers gebakken geur in hun lakjes te stoppen!
Spreken we hier van "gebakken lucht"?
Nee, zeer zeker niet!




En... nog een mooie verrassing, ze veranderen
ook nog eens van kleur!

Toen ik dit doosje thuis kreeg om te reviewen,
sprong ik een gat in de lucht!
Deze zijn zo cute (het betreft mini lakjes) dus een grote
smile stond er op mijn gezicht!
 

Op de bovenkant staat hoe de lakjes ruiken en hoe ze verkleuren
als ze in contact komen met UV!

Oeh Cinnamon dat is zooooooo lekker!
Dus ik kon niet wachten om ze te swatchen!
Ga zitten, neem een kop koffie, thee of limonade
en als je ze toevallig hebt, smikkel aan een heerlijke cupcake!


Ik heb ze nog even uit het doosje gehaald... lief he!?

Maar goed nu echt beginnen!

Als eerste lakte ik bij elke swatch mijn nagels in een basis kleur.
Ik koos voor een lakje dat goed dekte en tevens niet te opzichtig is!


 Dit is een van mijn 800+ (schaam) lakjes!

Ik begon natuurlijk met de eerste... Cinnamon bun!
Ik lakte de lakjes in twee laagjes op mijn nagels!
Deed een geur test en vervolgens haalde ik alles eraf
om zo 3 keer dit te herhalen!



Voor alle foto's geld: De bovenste foto is zonder UV.
De onderste foto is met UV licht erop!

UV = zon!!!

Cinnamon Bun is een supermooi lakje dat op mijn basis
heel mooi deed uitkomen, feestelijk!
Ook in de buitenlucht (als de zon schijnt) laat ze een prachtig warme tint zien!
De geur, doe je ogen dicht en ruik... laat eerst de lakgeur verdwijnen en geniet dan van en heerlijke kaneel geur... mensen verklaren je voor gek als je constant aan je nagels ruikt, maar heeeee, who cares! Ik niet! MMMMMM!




Sweet Cream is een wat minder dekkend lakje (sheer)
en geeft een subtiele glans over je basis lak.
Echter als je dus buiten komt... wauw een donkere violet kleur komt er tevoorschijn!
De geur kon ik moeilijk plaatsen, zoete creme? Het is niet vies, maar ik herkende de geur helaas zelf niet (niet alle neuzen kunnen goed ruiken).
 


Yes, er zit ook een mooie glitterak in!

Chocolat Mousse is een transparante lak
die bomvol prachtige glitters zit, geen vaste vorm het lijken stukjes knipsel.
Buiten komt de ware Chocolade kleur tevoorschijn en zijn je vingers om bij af te likken!
Als je de geur erbij ruikt, zou je spontaan je nagels er van af bijten!
Heerlijke verse chocolade!



Doux is ook een prachtige lak (psssst een van mijn favo! Heb hier nl de hele bottle van!)
en geeft een subtiele glans over je basis lak.
En buiten, ik zag allemaal kleurtjes, paars, roze... ook blauw?
Het is een emmertje vol met liefde!
Wat is Doux nou voor een geur?
Ik heb het ff opgezocht wat het betekend: "lief, zacht, milde smaak".
Okay, maar mag ik dan zeggen dat mijn neus aan mijn
hersenen de geur van bubblegum doorgaf?

Kijk, de lakjes zijn prachtig! De geurtjes denk ik dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of ze nou naar verse cupcakes ruiken of niet!
Mijn mening is van wel!
Je ruikt het niet van ver al aankomen, maar het blijft subtiel.
Jij zelf hebt het genot!

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze review!

Tot Ruby Wing
Tot snel op www.rubywing.nl
Waar nog meer lekkers te vinden is!
 
@SandeNova
 
 
 

3 opmerkingen:

AnitraX zei

Ik ben gek op cinnamon! En de lak vind ik ook heel mooi! De chocolade en douch ook! Het lijkt mij heel gaaf als je nagels ook nog lekker ruiken! Ik ben al een tijd lid van de nieuwbrief van Ruby wing en deze collectie en die met de felle kleuren zijn mijn favorieten sinds die tijd <3

AnitraX zei

Ik ben gek op cinnamon! En de lak vind ik ook heel mooi! De chocolade en douch ook! Het lijkt mij heel gaaf als je nagels ook nog lekker ruiken! Ik ben al een tijd lid van de nieuwbrief van Ruby wing en deze collectie en die met de felle kleuren zijn mijn favorieten sinds die tijd <3

Marielle zei

Ow boy... Sonja.. nu moet ik er ineens aan denken dat ik nog een vracht cupcakes voor dit weekend moet gaan bakken haha. Leuke lakjes zeg!