dinsdag 17 december 2013

Sand Dune

Vanuit de woestijn, waait een warme bries...

Sand Dune

Review + aankondiging winactie



Vandaag een mooie koraal kleur uit de Ruby Wing collectie met de prachtige naam Sand Dune... hihihi ik moest me niet vergissen met mijn achternaam "Sande"...


 In de winter? Deze kleur?
Ja, juist deze kleur... Oh ik was helemaal happy toen ik begon te lakken!


Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

De dekking...

Deze lak breng je aan in twee dikkere lagen of drie dunne.
Ik kies liever voor drie, dan dat ik de kans loop op softige nagels.
De laagjes drogen snel, dus het is geen probleem om ze goed te lakken!


 
 Zoals je kunt zien is de finish met een hoog glossy gehalte!
Dat vind ik natuurlijk super!
Het is een fijn lakje, geen geknoei, beetje stevig dus vloeit langzaam uit.

Het label...

Het label vertelt ons dat we dus een mooie nagellak in ons bezit hebben, die binnen naar een koraal kleur neigt en buiten een prachtige warme oudroze tint laat zien.

En laat ik daar nou een mooi plaatje van hebben gemaakt.
Dit keer niet van de nagels maar van het flesje dat verkleurde in de zon!


Mooi kleurtje! Een warmere versie van de lak.
En Sand Dune, woestijn duin is een mooie naam!

Al met al ben ik super tevreden!
En nu hoop ik jullie ook!
Alle lakken zijn te koop via www.rubywing.nl


Want...

We houden een win actie deze week op de Ruby Wing Benelux blog!

Ben je al nieuwsgierig?

Morgen (18-12) klokslag 07:00 uur komt ze online!

KLIK HIER!

 

Ik zeg bedankt voor het lezen tot morgen!



3 opmerkingen:

Unknown zei

Voorheen was ik geen fan van deze kleur. Maar sinds ik een soort gelijke kleur heb van Kiko ben ik verkocht. De outdoor kleur is helemaal mooi

AnitraX zei

Ik ben helemaal weg van de glans! <3 het is niet mijn kleur, maar hij doet heel warm aan

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie glans heeft deze lak, het is alleen niet helemaal mijn kleur. Mooie foto Son