woensdag 11 december 2013

Nailart: Cupcakes

Hoe bakken we die?

Cupcakes op je nagels!


Hallo, ik ben deze week aan het bakken geslagen!
Hoezo? Nou omdat ik deze week een review heb
van een setje prachtige lakjes (morgen).
En om in dit thema te blijven dacht ik ik ga jullie eerst
even helemaal lekker maken!

Gniffel!







Zet je b(l)ak spullen maar klaar!
Een plastic sheet (oud bordje, maakt niet uit)
Dottingtools (of andere items met een ronde punt)
Lak en striper!

Stap 1: lak je nagels tot op de helft met een rode kleur
(ik koos voor Ruby Wing Horizon).


Stap 2: Neem een roze (mag ook wit zijn hoor) striper en trek ongeveer
5 lijntjes, begin in het midden!!!


Stap 3: Pak je dottingtool en dip een lichte nagellak (ik gebruikte Myth uit de review van gisteren, lekker creamy) op je stukje plastic.
Begin in het midden met een dikke dot en ga zo naar de buitenkant in een ronde vorm, kijk maar hoe ik het gedaan heb. Bovenin zet ik dan in het midden een dikke dot en sluit zo mijn "wolkje"cupcake!


Stap 4: Pak nu een kleine dottingtool en dip ook weer wat lak van de Horizon of andere kleur op je plastic! En zet nu kleine stipjes rood. Ik deed dat ook nog met het roze dat ik voor de streepjes heb gebruikt!
Met een dikke dottingtool zette ik een kersje op de punt! En een lichtpuntje voor de sier!


TIP!

Je dots zijn dikker en dus is het goed laten drogen van belang!
Lak het af met een topcoat! Strijk niet met de kwast,
maar met je lak over je nailart om zo uitlopen van je nailart te voorkomen!
(Je werkt dus met de druppel van je topcoat)

Nog een tip!
Als je lak op je plastic sheet wat stroperig word, niet op dezelfde plek weer lak zetten, maar een stukje er vanaf! Zo hou je je lak "vers"!

Hoop dat jullie genoten hebben van deze nailart!
Succes en laat je creaties zien op onze facebook pagina!
We love to share!

Fly girls, share our wings!

@SandeNova


4 opmerkingen:

AnitraX zei

Yummy ehm wauw! Nooit gedacht dat het zo "simpel" zou zijn. Dat moet ik ook kunnen. Zo gaaf dat je zulke mooie nailarts laat zien en het goed uitlegt zodat anderen beginners zoals ik toch met gaat durven te doen dan alleen een stempel of een steentje! Dank je daarvoor en Ruby wing wat een mooie lakken maken jullie!

Unknown zei

Krijg er honger van... mooi!

Rubywingbenelux zei

Ja we hebben een echte nailpro in huis gehaald...blij mee! En AnitraX, dank voor het compliment!

Linnie's kaartjes zei

Wat een leuke nailart.....misschien dat ik toch eens free hand moet proberen.....