dinsdag 3 december 2013

Cypress

Is it orange, is it pink?

No it is Cypress!


Hallo, vandaag review ik het lakje met een hele exotische naam Cypress.
In de winter deze kleur? Ja want ik vind juist in de winter kun je lekker knallen met dit soort kleuren en weet je wat zo fijn is... deze kleurt mooi warmrood in de buitenlucht!



Ik vind Cypress een hele aparte, maar zeer zeker mooie kleur.
Het geeft je een warm gevoel, alsof je door de oceaan zwemt en dan een mooi stukje koraal ontdekt. Dit had ik toen ik Cypress ontving om te reviewen.
Tussen alle nagellak sprong ze er echt uit.

Het kwastje

Zoals ik al vaker schreef in mijn reviews.

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.
Het label vertelt ons dat we dus een mooi nagellak in ons bezit hebben, die binnen naar een koraal kleur neigt en buiten een prachtige warm rode tot kopertint laat zien.

De dekking


Ik bracht de eerste laag aan en was echt verrast weer door de goede kwaliteit dekking.
Cypress dekt in de eerste laag echt al goed.

Echter ik ben een pietje precies en wil altijd een tweede laag.
Wat een glans he?
Ik twijfelde eerst wel even of het goed gedekt had. Want deze troela zag nog nagel er doorheen komen... maar kuch, ik had dus vieze achterkanten en dat scheen er doorheen. De donkere nagellak die ik hiervoor op had zat nog te na te klieren!

Dus ook hier nog een tip, ook achterkant van je tips schoonmaken!

Slotconclusie...
Een super super mooie nagellak weer!
En morgen zie je hoe je op Cypress een bloemige nailart kan maken!
Tevens zie je dan hoe mooi de kleur is met zonlicht!

Of... zal ik...
Nou hier een kleine preview!!!


 Tot morgen,
Tot Ruby Wing!







3 opmerkingen:

AnitraX zei

Oh wauw Ik ben hele maal niet van de rood tonen maar deze mag er wezen! Heel benieuwd hoe die verkleurd! Dat van de donker lak had Ik dus laatst ook toen ik aan het swatchen was :D foto's helaas nog op fototoestel en waren voor iemand anders bedoelt. Schaamde me rot toen ik het zag :o

Unknown zei

Wat een aparte kleur. Ben benieuwd naar de kleur verandering en de nailart natuurlijk!

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie kleur en wat een glans, vind hem mooier met 2 laagjes, net als jij ;-). Ben erg benieuwd hoe deze buiten is én wat de nailart is :-)