dinsdag 24 december 2013

Review

Fate...


Geloof jij in sprookjes?

Ik wel...


Er is eens een paars lakje, het heet Fate.


 Op een dag kwam Fate (noodlot) met een paar andere lakjes bij mij thuis.
Want, ze wilden door mij beoordeeld worden.
Fate viel me meteen op, heb een zwak voor paars, door de subtiele, schuchtere verschijning.


Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.
Op het label zet Ruby Wing altijd een kleine laktip en een prachtige spreuk.
Maar ook kun je ontdekken dat je in het bezit ben van niet 1 maar 2 kleuren nagellak in 1 potje!

De dekking...

Deze lak breng je aan in twee lagen of drie dunne.
Deze Fate had bij de eerste laag al een "zoooooo" factor!

Ik zeg niet slecht... doe je er nog een glitter over dan heb je een prachtige basis!

Bij laagje twee zie je dus een perfecte dekking.
Niks meer aan doen en van genieten!

Of?
Ja ik ben Sonja en hou wel van een uitdaging!
Dus ik pakte mijn nieuw verworven glitterlakje...
Ik pakte express geen Ruby Wing, omdat je dan het speelse effect niet krijgt!


En kijk... de glitterlak is een perfecte match met Ruby Wing als ze aan de zon (UV) is blootgesteld!
Ik ben heel tevreden met deze snelle nailart.
Bedoel je hebt binnen een lichte paarse combi en buiten een prachtige match!

Lak ze lieverds!
En see you at www.RubyWing.nl

PS vergeet de winactie niet!
MORGEN LAATSTE DAG!

FIJNE FEESTDAGEN!



7 opmerkingen:

Sonja zei

Ik zie nu pas enkele typ foutjes! Ik kan het nu direct niet veranderen... Iedereen slaapt nog...

AnitraX zei

OMG! Die wil ik hebben <3 wat een mooie kleur!

Unknown zei

Wauw! Het is een beauty

remke0808 zei

Tja, paars! Wat kan ik zeggen ;-) Een prachtig lakje!!!

Unknown zei

Ja ik geloof nu dat paars ook 1 van de favoriete lakjes is!

Tam's Place zei

oeh ook een leukerd idd!

Unknown zei

Potjandriedubbeltjes! Deze is ook weer prachtig!