zaterdag 28 december 2013

Nailart - Horizon

I was born to fly!

Horizon - butterfly

 

Gisteren zagen jullie al mijn mooie nagels met Horizon erop gelakt!
Yeah!
Bij de productfoto kwam ik tot de conclusie dat ik als klein meisje al voorbestemd was om een Ruby Wing girl te worden!
En ik kreeg spontaan tranen van in mijn ogen... tjee er begonnen kwartjes te vallen!

Kijk... een vlindertje stond er al om mijn kinderschoentjes...



Maar dan weet je dat ik nu een vlinder nailart ga maken...
Want a girl needs to fly, fly high in the sky!

Wat heb je nodig?
Een nailartpen... Ja die zijn er.
Je koopt deze o.a. bij www.nailways.nl
Het beste is om een zwarte en witte in huis te nemen!


Ik heb mijn eigen nailart pen,
maar oepsie, dat wordt een nieuwe kopen!



Toch zijn deze ideaal voor de beginner in nailart.
Teken op je nagel het begin van een vlinder vleugel.
 Vul daarna in met zwart.




 Laat dit goed drogen!
Ik zette nog een sierlijke krul op de vleugel.

En toen pakte ik mijn dottingtool en witte lak voor het maken van stipjes op de vleugels.
Ook nog de witte pen, voor de mini stipjes.

Al deze spullen kun je dus online kopen!

Ik heb mijn foto's een beetje geblurd, want mijn nagelriemen zijn zo droog.
Wilde niet dat deze zouden afleiden van de nailart!

En?
Wat een mooie wings zijn het geworden!

Ik ben er helemaal happy mee.


TIP!

Laat je basis goed drogen, na het nailarten zag ik dat mijn zwarte pen (Essence) al te droog/klodderig was en niet overal goed dekte.
Jammer is dat... Dan trek je dus door je basis laag.
Al met al ga je niet bovenop je nailart zitten en dus valt mijn schade mee.
Echter wil ik jullie hiervoor wel waarschuwen!








4 opmerkingen:

Unknown zei

Ze zijn leuk!.
Ik heb van M.a.s.h nailart.pennen en die zijn zo handig echt een musthave voor in je stash

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie mailart, echt super.
Heb zelf een grijze nailart pen. Maar moet er nog mee oefenen wil ik zoiets moois kunnen maken ;-)

Arletta zei

Hele mooie nail art! mijn nail art pennen zijn allemaal uitgedroogd dus kan ik niks mee :(
x

Unknown zei

wow zooo mooi gedaan! Ik ben een kluns met nailart pennen. Rechts gaat goed maar met rechts op mijn linkerhand iets maken? Poeh.