vrijdag 27 december 2013

Review

Horizon...


Als het avondrood aan de horizon staat...
Denk ik met heel mijn hart aan jou!



 Rood is liefde... die link leggen we vaak als eerste!
En ik heb zo mijn dagen... dat ik een lak pak en het een rode word.
Weet je, rood blijft de top kleur, omdat je je als vrouw vaak sexy voelt.
Tenminste ik heb dat wel, ik beken...

Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

De dekking...

Deze lak breng je aan in twee dikkere lagen of drie dunne.
De laagjes drogen snel, dus het is geen probleem om ze goed te lakken!
Bij Fate deze week was ik al verrast van de goede dekking, bij Horizon maken ze het me wel weer heel makkelijk daar bij Ruby Wing, want ook hier was ik in tralalalaah stemming!

Need i say more?


Bij twee laagjes voel ik me veiliger!
Wat een toplak zeg!

Ik gebruikte deze al eerder in de CUPCAKE nailart.
Kijk daar dekte ze ook al top!

In UV licht (zon) krijgen we dus een warme kleur te zien volgens het label.


En elke keer verbaas ik me van de mooie verkleuring.
Hou er wel rekening mee dat de zon MOET schijnen!
Maar anders heb je een prachtige 2e lak in 1 potje!


Hello beauty!

Ik zeg kopen deze lak!
Deze moetje wel in je stash hebben!



Morgen gaan we weer iets moois maken op deze lak!
Tot Ruby Wing

SandeNova


4 opmerkingen:

Unknown zei

Erg mooi

Unknown zei

Een prachtige lak, net zoals al die andere!

Linnie's kaartjes zei

Dit vind ik een geweldige kleur.....:-)

Tam's Place zei

Oh ja, zeker een Magical beauty!!!