dinsdag 10 december 2013

Myth

Lelie blank

Ruby Wing : Myth

Vandaag heb ik een review van een hele mooie, lelie blanke nagellak.
Ik beken... ik ben geen fan van lichte tot witte kleuren!
Dat is meer mijn visie, dat wil niet zeggen dat ik de review anders ga beoordelen!


Zoals je kunt zien is de lak niet wit, maar echt lelie blank.
Mysterieus ook wel... lees snel verder!

 

Myth of wel in het Nederlands Mythe:
Mythe (Grieks: mythos; μυθος) betekende oorspronkelijk in het
Grieks gesproken woord, verhaal.

En een soort van verhaal/verslag ga ik jullie nu geven!
En bedenk dat een Mythe niet verzonnen is, maar vaak berust op waarheid!

Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

Het label...

Het label vertelt ons dat we dus een mooie nagellak in ons bezit hebben, die binnen naar een mint kleur neigt en buiten een prachtige grijze/paarsige tint laat zien.


Wat ik nog niet eerder verteld heb over het labeltje is dat er een mooie quote op staat! "If nothing ever changed, there'd be no butterflies"

De dekking...

Over de dekking ben ik een beetje kritisch!
Ik wil graag dat een lak in twee lagen dekt!
Echter bij Myth raad ik aan om in 3 dunne laagjes te lakken!

Ik probeerde het in twee, je raad het al... dat droogt minder snel op
en dus loop je het risico dat je er deukjes in krijgt
(in mijn geval dus ook, haastige spoed is dus zelden goed)!


Hier een foto met 1 laagje


Hierbij een plaatje met 2... en hieronder mijn derde laag!


Het drogen duurde wat langer dan bij de andere lakjes die ik van Ruby Wing ken.
Maar dat kan de pret niet drukken!!!
Want ondanks dat, was ik wel tevreden.
Dit is nou echt een kleur die prachtig zou staan bij een bruidje!

Het huwelijk is een sprookje, maar met Myth maak je er waarheid van!




Want dit is zo mooi aan Ruby Wing...
Je krijgt er altijd een tweede kleur in de zon gratis bij!
En laat dit nou de trendkleur van 2014 worden!!!


Dus girls, you need Myth!

Alle Ruby Wing lakken zijn te koop via RubyWing.nl


Tot Ruby Wing, tot morgen!

@SandeNova


5 opmerkingen:

AnitraX zei

Ik ben totaal niet van de lichte kleuren maar deze is well heel mooi vooral de verkleuring. En idd bruidjes die bv iets paarsachtig als detail kleur heeft en binnen met mooie "maagdelijke" nagels voor het altaar staat een dan naar buiten loopt als getrouwde vrouw en de nagels kleuren dan mee op naar de volgende stap in haar leven <3 dat is toch symbolisch heel mooi? <3

Unknown zei

Wat een mooie kleurs verandering! Jammer dat de lak 3 laagjes nodig heeft..

Unknown zei

Bij de eerste kleur had ik ook een muah gevoel, maar toen ik kleur 2 zag ... wow!

SandeNova zei

Ja, Anitra dat wat jij zegt is echt heel mooi!
Lichte tot witte kleuren zijn bij ons koude kikkerlandje niet zo in trek, maar als je richting de carribean gaat des te meer!

Linnie's kaartjes zei

Vind de eerste kleur erg licht, maar de tweede kleur is erg mooi....ben wel erg benieuwd naar deze lakken inmiddels.