dinsdag 31 december 2013

Masterclass - Color Club

Color Club

DIY Gemology Nail Art


Vandaag mag ik op de laatste dag van 2013
een wel heel prachtige set reviewen!

Heb jij al eens van Masterclass gehoord?
Wel kom eens kijken, dit is zo exclusief en prachtig!

Ik ben al in luf met het plaatje...
Wauw wat een bling-tha-bling!



De review


Nou ben ik een huisvrouw en zul je niet van mij een full nail art zien!
Maar ik zal een prachtige nail art maken op mijn duim en ringvinger,
ook wel de accent nagels genoemd.

Op de doos staat een goede beschrijving!

En in de doos staat nog een beknopt verhaal over Shelley Burns
een artistiek talent!

Verder zien we doosjes met GEMS (Rhinestones en platte parels)
Een prachtige lak, champagne kleur! En een topcoat (Sealer).
Een gemtool (handig!)



1 Breng een basecoat aan.

 Binnenkort ga ik de Color Club base en topcoats en de
supersnelle icedrops reviewen dus stay tuned!

2 lak 1 nagel met je lak, dus niet de sealer!

Als deze nog nat is pak je je tool en pik je je gems en leg je die in de natte lak!


Kijk lekker random plakken, dat is het mooiste!

Als de nagel klaar is pak je je sealer en lak je het af.
Mocht je niet zo snel zijn dan kun je je sealer ook gebruiken om het plekje even aan te tippen om zo je steentje vast te plakken!

En dan lak je je duim en doe je hetzelfde.
Als je klaar bent lak je de overige nagels en seal je ze af...
Het mooie is dat de metallic lak in 1 laagje dekt!
Hier is iemand helemaal heppie!

Zo kreeg ik voor oudjaars avond een prachtige look!
En knal ik met feestelijke nagels en een glas champagne 2013 uit!


Happy New Year!


-En daarom een knaller-

Koop deze prachtige set met 30% eindejaarskorting!

 

 


Voor deze spectaculaire aanbieding!





5 opmerkingen:

Unknown zei

Heel gaaf! Happy New year

AnitraX zei

Wauw! Wat een geweldige set <3 dat is er zeker 1 voor het verlanglijstje! Echt heel gaaf en je hebt een sprankelende nailart gemaakt <3

Pippi zei

Dat is mooi! Vreemd dat ik nog helemaal niets heb van dit merk.....

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie set, nu ben ik zelf niet zo van dingen op mijn nagels, ik vind dze set wel erg mooi om te zien.,daar kun je leuke dingen mee maken

Anoniem zei

ik heb een kijkje genomen erg leuk! Anja