woensdag 18 december 2013

Nailart - Sand Dune -

Nailart

Party nails


Gisteren liet ik jullie al deze prachtige lak zien!
Vandaag gaan we er een nailart op maken!
En wat voor eentje, party en winactie proof!


 Vandaag een nailart dus op Sand Dune.
Je mag dit ook op elke andere lak doen.
Alleen let op, deze lak verkleurd!


Spons met op je nagels een andere mooie lak, ik koos voor het broertje van Ruby Wing nl Color Club en wel de holografische lak 996 Cosmic Fate!

Dan pak je een zwarte striper en zet je er "wilde" streepjes op!



Hierboven de stapjes!


Wrawwww, voelde me al echt omtoveren tot party animal!

Pak nu je dottingtool en zet net als in stap 4 een leuke bloem op je accentnagels (niet allemaal, dan wordt het te druk!)


Kijk, mijn duim is klaar om te feesten!
Wat heb ik nog meer gedaan...
Dit is niet nodig, maar vond het zelf wel "schitterend"...
Ik lakte er nog een topper op van Ruby Wing.
Ik gebruikte de Tide, omdat die ook een roze verkleuring heeft.



Je ziet het... ook met een mooi koraal lakje kun je je nagels omtoveren tot diva gehalte!

In de zon...


De warmere versie, die dus meer oudroze kleurt!




En dan nu pomtipom...

Je begint al buikpijn te krijgen?
Ja, want ik ga jullie om een gunst vragen!
Want voor deze prijzen, mag je wel een kleine moeite doen!

Wat vraag ik?

Een PARTY nailart!!!

Deze MOET van JOU zijn!
(Helaas is het zo dat er dames zijn die nailarts van anderen opsturen!)
Dit voorkomen wij door je naam of iets anders duidelijk te laten zien!

Tweet of post je foto met de tekst!
Ik doe mee met de PARTY NAILART winactie van @RubyWingBenelux en maak kans op prachtige prijzen! #RT #WIN #SandeNova

Dus gooi je creativiteit in de Ruby Wing groep...
En samen met Ruby Wing Benelux kiezen we 2 winnaressen!

TWEE? Ja twee!

Lever je nailart uiterlijk 25/12 in, voor 20:00 uur.
Wij kiezen op 27/12 de winnares!
Dan heeft ze de prijs uiterlijk 30/12 in huis om te schitteren op New Years Eve!


 2e Prijs


2e prijs is een Sand Dune lakje, caviar bolletjes die verkleuren!
En een ring, gevuld met verkleurende caviar bolletjes!

 
De verkleuring!

 

1e Prijs

1e prijs de Meadow zilveren nagellak!
Een setje oorbellen...
en een ketting, beide gemaakt door SandeNova!

 
De verkleuring in UV.

Nou? Is dit reden voor een feestje?
ALTIJD!

Dus:
1: maak je nailart
2: tweet je foto met de tekst!
3: wachten
4: geduld hebben...
5: winnen?

Succes lieverds!
(Ik ga nu feesten, mijn man is jarig!)

En...
Je mag Ruby WIng Benelux volgen op Bloglovin, Facebook of twitter!
(klik op de buttons)






5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke nailart!
Ik doe zeker mee!

Linnie's kaartjes zei

Wat een gave nailart....vind die streepjes echt super en dat bloemetje erop geeft het echt wat extra's. Wat een geweldige prijzen zeg....misschien doe ik ook mee, maar daar denk ik nog even over na.....

Marielle zei

Wat een leuke winactie zeg (ook leuke nailart) Ik doe niet mee maar ik heb je tweet van vanmorgen geretweet (wel in aangepaste vorm.. teveel karakters hihi)

Unknown zei

Wow wat een mooie nailart! En je verwacht van ons dat wij hieraan kunnen tippen? Holy Moly! Ik ga zeker mijn best doen! Ja ik doe dus mee. ;-)

AnitraX zei

Wat viv zegt! Wauw wat een beauty! Ik ga eens kijken of ik wat feestelijks kan bedenken.