vrijdag 24 januari 2014

0-60 Speedy topcoat

Review

 0-60 Speedy topcoat


Hallo -zoef-!
Nou ik breng er vandaag wat snelheid in!
-Zoef-
Ik heb hier een Speedy Topcoat van Color Club.





 
Eerder deze week heb ik jullie al kennis laten maken met de Vita Base een nagelverzorging en verharder in 1 (klik hier).
Nu kom ik met een andere lak uit deze lijn, de topcoat.
Een base en een top zijn een must, zonder deze twee heb je geen mooie nagels. Zonder de base, kan lak kan zich niet hechten, met een topcoat behoud je ook nog eens de duur van je mooi gelakte nagels!



De 0-60 zit ook in een tubo.
Ook hier zien we een duidelijke beschrijving van het product.
De inhoud is 15 ml. En
het bevat geen DBP, toluene en formaldehyde.

Ook de kwast is weer een feestje.
Lange haartjes die soepel over je nagels heen bewegen!
Ik vind echt tot nu toe de kwastjes van Color Club en Ruby Wing de beste!


Wat willen we nog meer weten?

Juist ja... is die echt zo snel!???
Ik heb het geprobeerd en ik kan ja zeggen!
Al heb ik meteen ook een les geleerd!
Wat dan?
Niet te dik erop doen!
Bij een te dikke laag word je lak papperig!
Mijn vorige fast topcoatje deed ik altijd ruim erop.
Bij deze is dat dus niet nodig. Een dun laagje is voldoende.
Dat scheelt dus enorm, want je kunt langer met je 15 ml doen!


Ik ben zelf super tevreden over deze nieuwe ontdekking!
Echt een mooie glans, snel droog (1 minuut) en in combinatie met de Dry Ice ook nog snel uitgehard... deze dringt door tot in je lagen.

Wil jij ook aan de Speedy?
Bestel deze online op www.rubywing.nl

Liefs SandeNova
+SandeNova





2 opmerkingen:

Linnie's kaartjes zei

Dat klinkt veel belovend en de glans is echt super.

AnitraX zei

Hele mooie glans! En fijn dat je er minder van nodig hebt want ondanks dat ik niet 5x per week mijn nagels lak vliegt de topcoat er echt door heen.