donderdag 2 januari 2014

Nailart - Gypsy

Nailart


Vandaag maken we een nailart met het lakje Gypsy, waarvan jullie gisteren een review konden lezen.
Ik pak lekker uit op de eerste dag van het nieuwe jaar.



Wat heb je nodig?
Enkele leuke gekleurde rhinestones, striper, dottingtool.

Als eerste lakte ik mijn nagels.
Daar overheen lakte ik een glitterlak Strawberry shortcake.

Ten tweede pakte ik mijn dottingtool en dipte wat lak op een stukje plastic en hierin zette ik mijn dottingtool en maakte een ovaaltjes op mijn nagels.


Vervolgens pakte ik een goud kleurige lak en dipte hierin met een kleine tip van een dottingtool en zette een RING rond mijn steen.


 Kijk dat gaat ergens op lijken!
Nu pak ik een witte striper en zet schuine strepen naar mijn nagelriemen, zodat ze in een punt uitkomen.
Dit doe ik om de striper met de bronskleur er beter uit te laten komen.
Die zet ik er dus overheen...


Kijk zoals dit... nu is hij beter te zien, dan dat ik hem zo erop gelakt zou hebben!


Vervolgens pakte ik mijn rhinestones en zette deze op mijn nagels, zodat elke nagel een heus sieraad werd. Helemaal in Gypsy stijl.


Dit plaatje op google gaf mij de inspiratie voor deze nailart.

En ik vind het supermooi geworden al zeg ik het zelf!


Een goed 2014!
Morgen een review van de glitterlak die ik in deze nailart gebruik heb!


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk!

AnitraX zei

Wauw wat een kunstwerken!!! <3 <3

Linnie's kaartjes zei

Het is echt een kunstwerk, al vind ik het een beetje druk...maar het past precies bij het thema gipsy :-)