dinsdag 14 januari 2014

Rose - review

I went today to a Rosegarden
I picked some flowers... and I smell like roses!


We beginnen ons Ruby Wing weekje met een glitterlakje.
Waarom alleen glitteren in het weekend als je door de week ook stralen mag!


Rose dus, het is een lakje uit de Ruby Wing collectie die Scented (geurend) is.

Hierin verkoopt Ruby Wing onder andere geurende lakjes die naar Cupcake, chocolade mousse en ook naar rozen ruiken! En dat doet het, heerlijk!

Ik ga roze op twee manieren testen, op een witte en een zwarte lak. Zo krijg je gelijk een idee hoe de lak bij jou zou kunnen passen.

 Rose 1 laag
 Rose twee laagjes
Rose met UV, let op dat je niet als mijzelf een stukje wit vergeet! Maar dat is nog niet zo storend, toch?


 Op een zwarte lak vind ik 1 laagje al meer dan voldoende! Het is echt zo mooi al die kleuren te zien!

 De foto niet scherp genomen, dan kun je het glitterfeestje op je nagels pas echt goed zien!

 
En als we de lak in de zon houden, zien we van blauwe tinten
naar rode tinten gaan.


En dit verraste mij, dat je zelfs bij zwarte lak nog
een UV verandering kunt zien!

En daarom begrijp ik nu ook wel de nominatie voor de Astir Award!
Want zeg nou zelf daar heeft Ruby Wing toch wel een mooi product op de markt gezet!
 
Wil je ook lekker ruiken, een kleur veranderende lak in 1 flesje?
Kijk dan op www.rubywing.nl


Volg je ons al op Social Media?
Doe dat nu... want binnenkort een leuke winactie!


5 opmerkingen:

Unknown zei

Deze is erg gaaf!

AnitraX zei

Wauw! Wat gaaf dat het zelfs op een donkere lak duidelijk verkleurt! De glitters zijn heel mooi! Je maakt mijn verlanglijst wel erg lang zo :D

AnitraX zei

Wauw! Wat gaaf dat het zelfs op een donkere lak duidelijk verkleurt! De glitters zijn heel mooi! Je maakt mijn verlanglijst wel erg lang zo :D

Linnie's kaartjes zei

Oh wat is dit een gaaf lakje, wow!

Sonja zei

Er komt volgende week een ander online, hihihi en die is ook al zo mooi!