vrijdag 31 januari 2014

Fresh Linen - Nailart

Bird,... fly high
High in to the sky
But bird you lost you feather
so i picked it up
To make this Nailart, for you my bird, in the sky...

Nailart

-Tutorial-




Vandaag ga ik werken met veertjes, echte veertjes!
Ik maak vaak al gebruik van veertjes in mijn sieraden.


 Ik vind veertjes mooi. Maar ben er wel allergisch voor.
Daarom verwerk ik het in sieraden, dan heb ik er zelf geen last van, kan ik toch genieten!

Nu ga ik ze dus gebruiken in een nailart.

Stap 1:
Lak je nagels.
Stap 2:
Knip een stukje veer af.
Stap 3:
Lak je nagel met een topcoat
Stap 4:
Leg je veertje in de natte topcoat en druk het zachtjes aan.
Stap 5:
Ga meteen nog een laagje topcoat erop doen, zo plakt het goed vast.

Laat dit nu goed drogen.
Wacht vijf minuutjes.

Stap 6:
Knip met een schaartje zo dicht mogelijk bij je nageltip de veertjes af.
Stap 7:
Vijl de uitstekende stukjes bij.
Stap 8:
Lak nu nog een glittertje erop.
Stap 9:
Nu aflakken met een sneldrogende topcoat (0-60 van Color Club).

En dan is dit het resultaat...



Doe 1 nagel in de tint van je veertjes en je hebt een super leuke nailart, die een verbluffende indruk zal maken!
Bij mij wel, de mensen keken er echt naar...


Met RubyWing nagellak heb je nog een UV momentje...
En laat de veertjes mooi mee gaan in de lak.
Dus je hebt ook nog een extra nailart!

TOP!

Ook genieten van Color Changing nailpolish?
Koop Ruby Wing Fresh Linen nu met korting op www.rubywing.nl

Liefs Sonja



1 opmerking:

Unknown zei

Super leuk! Ik heb postduiven, dus als ze weer gaan ruien, ga ik dit ook eens proberen!