woensdag 8 januari 2014

Surf Crowd

Review

Crowd Surf


Vandaag heb ik een lakje, die ik in mijn eerste artikel ook al gebruikte, maar nog niet heb gereviewd. Jammer eigenlijk kwam ik nu achter, want het is een plekje op het blog meer dan waard.
Lezen jullie mee naar mijn bevindingen?

Roze? Nou het is meer Fuchsia kleur.
De naam Crowd Surf? Dat heb ik voor je opgezocht...
Crowdsurfing beschrijft het proces waarbij een persoon gedurende een optreden wordt overgedragen van de ene persoon in het publiek naar een andere.

Stagediven dus!
Ahaaaaa, nou dit heb ik nog nooit gedaan (denk ik?)
Maar goed, deze naam kreeg het dus.
 Al ben ik van mening dat dit beter bij een blauwe kleur past (blauwe plekken na afloop)!
Maar hey, het is maar een naam, de lak daar ben ik meer in geïnteresseerd!

 Laten we beginnen met de lak zelf.

Het kwastje

Ja daar vertel ik in elk artikel even over, want je zult maar net jouw eerste bezoekje doen aan dit blog...
Maar het kwastje is dus heerlijk, lange haartjes, die heel fijn meebewegen over je nagel.
Niet te dik, voorkomt kliederen... en je kunt nagenoeg foutloos lakken!


Beetje wazige foto, zie ik nu zelf (verkeerd scherp gesteld)...
Ja ik maak ook nog wel eens fouten!

Het labeltje

Het labeltje hangt aan elk flesje van Ruby Wing en verteld ons dat we dus een UV-verkleurend lakje in ons bezit hebben.
Yeah, want dat betekend twee kleuren in een potje!




Je ziet aan het einde van mijn review de verkleuring!

De lak zelf...


Als eerste ben ik niet zo van het roze... hou absoluut niet van dat suikerspinnen zoete kleurtje, maar ieder zijn smaak. Maar hoe meer het roze naar het paarse kleuren schema gaat des te enthousiaster ik word! En voila... Crowd Surf past in dat rijtje thuis!

  
Hierboven laagje 1... ik was zo blij dat de zon even scheen ik meteen een mooie daglicht foto kon maken! En weet je het dekte zo mooi in 1 laagje!
Ik sta in de keuken en zeg tegen mijn man "kijk nou, dekt in 1 laagje al zo mooi"... krijg ik als antwoord: "monodek dus"...

Jullie weten dat een lak bij mij nooit in 1 laagje op mijn nagels komt, dus hup er nog een overheen (dun) en dan heb je net iets meer "wauw" factor!

De verkleuring


De lak verkleurd van een diep roze naar een hele warme paarse kleur volgens het label.
Zo dat zoek ik dan ook voor jullie uit en kon vandaag mooi met mijn nagelwielen van binnen naar buiten rennen!


Je ziet het, de lak is niet zo fel als het lijkt op min vorige foto's!




De verkleuring volgens de Ruby Wing folder is iets paarser.
Het kan zijn dat ik te weinig zon heb gepakt. Want hoe meer UV hoe intenser je kleur!

En is deze kleur iets voor jou?

Elk Ruby Wing lakje is vanaf 2014 na het artikel op ons blog in de aanbieding!
Kijk op www.RubyWing.nl en koop 15ml lak voor een reductieprijs!
En... je hebt er altijd 2 voor 1 prijs!


 Groetjes en tot morgen, dan laat ik een nailart zien!


3 opmerkingen:

AnitraX zei

Roze vond ik nooit wat tot ik toch meer roze zag in mijn stash zag dan verwacht en allemaal fel dus vrolijk. Dat deze kleur ook nog zo mooi verkleurd is helemaal super! Ik weet dat het kwastje goed lakt want zelfs ik had geen huid dat mee gelakt was!

margriet kuper zei

wauw..mooie knal roze !!

Linnie's kaartjes zei

Dit vind ik nu echt een super mooie roze kleur en de verkleuring is nog mooier....oh dit is stiekem wel een Linda lakje ;-)