donderdag 9 januari 2014

Nailart - Crowd Surf

- Flowers -

Ik zet de bloemetjes buiten!

Een RubyWing party!

De naam Crowd Surf zegt me dat het een feest, party nagellak moest zijn.
Dus ik moest aan de bloemetjes buiten zetten denken.
Vandaar dat ik er een bloemrijke nailart op gemaakt heb!
Lees snel mee met de STAP-VOOR-STAP cursus!




Ik laat vooraf even weten dat je een striper klaar legt, liefste zwart... een dottingtool, groote punt en kleine punt.
(Heb je er nog geen? Post it hieronder!!! Ben nl aan het denken over een winactie)!!!
 
Let's go!
 
Als eerste lakte ik met mijn striper (kan met elk merk) een kromme lijn op mijn nagels.

Vervolgens lakte ik een deel zwart!

Daarna pakte ik mijn favoriete lakje... Meadow!

En dipte hier op een stuk papier een hoeveelheid lak om met mijn grote punt van de dottingtool vier stippen te zetten.

Daarna zette ik nog zilveren stipjes langs de lijn.

Dit is nog te doen of niet?
Daarna zette ik kleine stipjes met wit in mijn bloem en trok deze een beetje naar binnen toe.
Pakte een rhinestone en plakte die als bloemhart
in de nog natte witte lak!

En met een zilveren striper twee sierlijke lijntjes.

En toen was ik al klaar!
Het valt reuze mee, lijkt moeilijk, maar het resultaat is verbluffend!


Ging ik te snel?
Kijk hier heb ik het voor je nog een keer op een rijtje gezet!


I love nailarten! En ik verzin vaak ter plekke iets leuks!
Vaak zie je gelijkwaardige nailarts op internet.
Tenslotte kun je een zelfde idee hebben als een ander, dit kun je niet voorkomen!
Zo heb ik wel eens met een kennis op dezelfde dag een gelijkwaardige nailart zitten maken, zonder dat we het wisten!
Maar maak je het exact na van iemand anders, is het wel zo netjes dit in je artikel te vernoemen!
 
Dit was het weer voor deze week!
Ik hoop dat je genoten hebt en volgende week weer terug komt!
 
 
See You!

PS vergeet niet te vermelden wat je graag aan nailart spullen zou willen winnen!


2 opmerkingen:

AnitraX zei

Wauw! Wat mooi! Ik ga deze zeker een keer proberen!

Linnie's kaartjes zei

Wat een duidelijke uitleg en wat een super mooie nailart. Denk niet dat jet wat voor mij is, maar wie weet ga ik het een keer proberen