donderdag 30 januari 2014

Fresh Linen - review

Heerlijk fris gewassen,
aan de waslijn en dan drogen.



Fresh Linen

-Review-

Hou jij ook van net gewassen was?
Ruik jij er ook aan? Ik beken... ik wel!



Vandaag heb ik voor jullie een nagellak die heerlijk fris ruikt.
Vers gewassen was met wasverzachter, want het heeft een vanille ondertoon.
Deze scented nagellak ruikt niet alleen heerlijk
maar is ook nog eens mooie witte lak.
Niet zomaar wit, kijk maar mee...

De dekking

Laag 1

Deze creme-lak is dus licht van kleur en dan ga ik er al vanuit dat het drie laagjes gaan worden. Er zitten een mooie finish op. Het heeft een parelmoer achtige look bij het derde laagje lijkt het wel of er parels op je vingers zijn gerold!



Laag 2

 

Laag 3
 
En? heb ik te veel gezegd?

 

Het label en kwastje


Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je
langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.
Het label vertelt ons dat we dus een mooi nagellak in ons bezit hebben, die binnen een mooie parelwitte tint laat zien en dan naar buiten een
heerlijk gele tint erop knalt!


Ik vind dit een prachtige warme tint.
En ik heb slechts 2 gele lakjes in mijn (bijna 1000 tellende) stash.
Nu ben ik blij dat daar Fresh Linen zich toe mag voegen!

En? Wat vind jij van deze prachtige lak?
Koop deze nu met korting bij www.rubywing.nl


 


2 opmerkingen:

Marielle zei

Wasneuroot is aanwezig hihi. Ik ruik ook altijd aan de was xd.. Altijd fijn als een witte lak goed dekt.. top!

Unknown zei

Ja ik beken! Ook ik ruik aan m'n net gewassen was. Mooie lak!