vrijdag 3 januari 2014

Strawberry Shortcake

Review

Gouden glitterlak

Strawberry Shortcake


Ik heb deze lak al een keer gebruikt in de prachtige nailart bij het Cypress lakje.
Vandaag ga ik wat meer laten zien van deze schoonheid!


Om het zo duidelijk mogelijk te doen heb ik dit keer gebruik gemaakt van een nagelwiel!

Ik lakte zo drie fases van de lak.


Rechts laag 1
Midden laag 2
Links is met 3 laagjes Strawberry Shortcake

Daarna pakte ik drie mooie kleuren en lakte deze langs de glitterlak.


Ik gebruikte slechts 1 laagje.
Ik moet zeggen dat ze bij allemaal heel mooi uitkomen, echter hoe donkerder hoe sjieker ik het zelf vind.

En toen moest ik natuurlijk ook ff de UV verkleuring testen!
Volgens het label en de RubyWing website kunnen we een prachtige warm rode kleur verwachten!



En kijk eens... ik vind de kleur in het echt nog mooier als het label!
En zo zie je ook dat je basislak er opeens heel anders uitziet!
Echt een supermooi goud glitterlakje!

En... niet te vergeten het ruikt heerlijk zoet!
Er staat Scented op je label!

Kortom ik ben heel blij met deze lak.
En deze koop je bij www.RubyWing.nl


Liefs SandeNova






3 opmerkingen:

Linnie's kaartjes zei

Wat is dit een mooie lak, helemaal over die donkere lakjes heen :-)

Unknown zei

Wauw!

AnitraX zei

Oh wauw dat is well heel mooi!