dinsdag 28 januari 2014

Summer Love - review

In the summer time when the weather is high
You can stretch right up and touch the sky
When the weather's fine
You got women, you got women on your mind
Have a drink, have a drive
Go out and see what you can find

Summer Love

Review

 Summer Love

Ik verlang naar zomer!
Waarom? Omdat mijn lijf dan niet zo'n pijn doet
en ik denk dat vele dit zullen beamen.
Ons land ik zo waterkoud, dat gaat tot in botten!

Vandaar dat ik jullie een zomerse lak voorschotel!

Het kwastje

Ook hier hebben we weer het genot van een fijn kwastje!
Lange haartjes die heerlijk over ja nagel bewegen en de lak
voortreffelijk op de nagel aanbrengen!
Wat willen we nog meer?


Het labeltje

Deze lak komt uit de Festival paint collectie is net als Crowd Surf en Electric Firefly een kleur die gericht is op festivals, party's en meer...
De kleur is knallend binnen en geeft dus een donkerdere tint buiten!
Throw your hands up in the air!

De dekking

Deze "nogal fluoriderende" oranje kleur zou het prima doen
tijdens de WK! Wauw! Ik straal!


 Dit is 1 laagje!
Je ziet er nog een beetje je nagel in terug, dus
ik ga toch voor een tweede laag.


En dit knalt eraf!
 In de zomer, met een mooie gekleurde huid... ik zeg doen!
(Wel opletten met je huid, verbranden is schadelijk)



En hier heb ik mijn duim afgedekt voor de zon
en kun je dus goed de verkleuring zien!

Ik vind dit dus echt kei en kei gaaf (op zijn Brabants)
 Wat vind jij?
Ik hou wel van een lekkere knal!



Deze lak is nu met korting te koop op www.rubywing.nl

+SandeNova 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een gave kleur!

AnitraX zei

Wauw wat gaaf dat je nu 1 nagel afgedekt hebt waardoor je nog beter Het verschil kan zien! Oranje is niet mijn kleur, riep ik altijd, tot het tijd word voor iets met oranje en ik dan er meer heb dan ik dacht ;) knal kleuren ben ik altijd gek op, gewoon omdat het mij vrolijk maakt! De verkleuring is ook heel mooi! Deze serie heb ik langs zien komen voor dat ze hier te verkrijgen waren in NL en was toen al gek op de collectie. Dus ook deze staat op de lijst!