dinsdag 21 januari 2014

Vita Base - Color Club

Review

Vita Base




Vandaag geen lakje, maar toch ook weer wel.
Een goede basecoat!
Dit is de basis van alles.
 En hier stel ik jullie Vitabase voor!



In de tubo zit een flesje van 15 ml.
Dit is tevens een nagelverharder voor natuurlijke nagels.
Maar ook een verzorgende lak.
Deze basis zorgt voor een extra goede hechting tussen nagel en nagellak.


Zoals ik op de achterzijde kan lezen, zou het resultaat in twee weken voelbaar zijn.
Dus stap ik in de wereld van Vita Base en ga ik het testen.
Er word geadviseerd om minimaal 3 keer per week een nieuwe base aan te brengen. Dat is voor mij geen straf, want ik doe dat vaak om de dag!


Ook Color Club heeft (daarom ben ik dus fan) van die fijne kwastjes!
De lange haartjes zijn soepel en glijden over je nagels als zachte boter!

Vita Base is dus een product van Color Club en
behoort tot een van de snelst groeiende nagellakmerken in de wereld.
Het bevat geen DBP, toluene en formaldehyde.




Het heeft een mooie glans. Dus je zou het praktisch ook "nude" kunnen dragen!

Benieuwd naar mijn bevindingen?
Ik post over twee weken hiervan een update!

Vita Base, Dry Ice en 0-60 (snelle topcoat) zijn te koop bij de distribiteur
www.rubywing.nl

@SandeNova




3 opmerkingen:

AnitraX zei

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat later!

Linnie's kaartjes zei

De glans is mooi, ben benieuwd wat je ervan zult gaan vinden.

Marielle zei

Ik ben bang dat ik teveel vastgeroest zit aan Rejuvacote.. ik ben benieuwd naar jou bevindingen Sonja :-)