donderdag 16 januari 2014

Moonstone - review

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like on
Jupiter and Mars

Moonstone

Wat ben ik blij met deze lak, mijn kleur, de naam in mijn favoriete thema...
Dat maakt mij nou happy!

En mijn vreugde werd alleen nog maar leuker en leuker.
Want ik ging aan de slag, ik kon eigenlijk niet wachten!

Het kwastje

Ja daar vertel ik in elk artikel even over, want je zult maar net jouw eerste bezoekje doen aan dit blog...
Maar het kwastje is dus heerlijk, lange haartjes,
die heel fijn meebewegen over je nagel.
Niet te dik, voorkomt kliederen... en je kunt nagenoeg foutloos lakken!

Het labeltje

 

Het labeltje hangt aan elk flesje van Ruby Wing en verteld ons dat we dus een UV-verkleurend lakje in ons bezit hebben.
Yeah, want dat betekend twee kleuren in een potje!
Deze zal buiten naar een warmere tint verkleuren!

De lak zelf...

Eindelijk we komen aan het mooiste stukje, lakken!
En dat deed het... het eerste laagje kan nog wat nagelbed laten zien.
Deze is dus minder dekkend dan andere lakjes die ik al gereviewd heb.


Bij de tweede laag zien we een volledige dekking!
En dan ben ik al zo blij!
Ik hou van lakken, maar ze moeten wel minimaal dekken in twee laagjes!

Kijk eens wat een mooi plaatje!
Helemaal happy!
Moonstone behoort echt tot mijn favoriete lakken!

En jij, heb jij een favoriete kleur?

@SandeNova*
*PS de reviews die ik geef zijn echt gebaseerd op mijn eigen ervaringen en hoe ik de lakken ervaar.

VERGEET JE NIET IETS?
DE WINACTIE...

5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi 'indoor' kleur. Nu toch wel benieuwd naar de 'outdoor'. Ik vond de glitter lak van laatst ook erg mooi, vooral op de zwarte lak

Marielle zei

Mijn favoriete kleur is blauw, blauw en nog eens blauw (maar dat is geen verrassing hihi)

Linnie's kaartjes zei

Blauw is super mooi, daar heb ik zelf d meeste lakjes van en deze zou daar heel mooi tussen staan ;-) maar hoe is deze buiten?

AnitraX zei

Ja jemig zo komt er nooit een end aan mijn n lijstje natuurlijk! ;) wat een mooi kleurtje <3 zeker 1 om in gedachten te houden!

Unknown zei

Morgen staat de OUTSIDE kleur online! Houd jullie in spanning!