donderdag 23 januari 2014

Kwaak! It's Froggy time!

 Froggy

Nailart

...5 kleine kikkertjes die maakten saam plezier
een deed er verder niet meer mee toen waren er nog maar 4
4 kleine kikkertjes die hielden vol, maar zie
daar kwam een grote ooievaar, toen waren er nog maar 3
3 kleine kikkertjes die kwamen bij de zee
eentje zwom naar Engeland, toen waren er nog maar 2
Die trouwden later met elkaar, ze woonden in een sloot.
Daar kregen ze weer tien kikkertjes, die brachten ze samen groot.


Vandaag laat ik en nailart zien, hoe je kikkertjes op je nagels maakt!


Froggy-Style is het vandaag!

En we gaan op ons groene Cut Grass lakje wat ik gisteren heb gereviewd
een nailart maken!

Wat heb je nodig?
Een dottingtool met diverse diktes aan punt.
Of je neemt andere spullen als het maar een diversiteit aan punten heeft!
Een acrylverf met kroontjespen
Maar... dit kun je ook doen met een dunne marker pen!

Stap 1:
Lak je nagels met een donkere kleur groen (liefst een glitter erin)
En met een klein boogje!


Stap 2:
Pak een dikke ronde punt en doop die in een kloddertje nagellak dat je op een stuk plastic hebt gedept!
Maak dan nu grote oogkassen!


Stap 3:
Neem nu de witte lak en doop net als bij het groen een dottingtool er in met een iets kleinere dot dan de groene. Dit worden de oogjes!



Stap 4:
Neem nu de zwarte marker, nailartpen of je kroontjespen en trek om de kikker een zwart lijntje. Teken nu ook nog een grappig mondje!
Dan kun je nog ooguitdrukking versterken door er een boogje boven te zetten!
En als laatste als de witte lak droog is kun je dus nog een zwarte stip er in zetten.


Als laatste nam ik nog een rood lakje en zette rode lipjes en wangetjes bij mijn kikkertjes neer om ze wat meer sprekend te maken!

Aflakken met een topcoat is een must!

En? Dit viel best mee toch?


Alle lakjes kun je kopen op www.rubywing.nl
En de Cut Grass is lakje van de week en koop je nu met korting!

 

4 opmerkingen:

AnitraX zei

Wat een vrolijke nail art! Doe onthoud Ik voor als ik naar Engeland ga naar mijn vriendin. Haar dochter is helemaal kikker gek <3

Unknown zei

Erg leuk gedaan!

Linnie's kaartjes zei

Ze zin super leuk :-)

margriet kuper zei

hihi, heel leuk!! en vrolijk