woensdag 29 januari 2014

Saran Wrap - Nailart

Nailart tutorial


Vandaag laat ik jullie een techniek zien die heel gemakkelijk is.
Je hebt alleen huishoud folie nodig!


Lak je nagels in een kleur, ik heb natuurlijk het lakje op
dat ik gisteren gereviewd heb.
Dit is dus Summer Love!

Laat dit echt heel goed drogen (bijvoorbeeld de avond ervoor!)
Lak dan een leuke bijpassende kleur op je nagel.
Ik koos voor Fresh Linen, deze review ik later.
Nu pak je je folie en dept dit op je nog natte lak!



Door de folie trek je als het ware de verse lak er weer af!
Nu ben ik een doos... ik vergat foto's te maken, omdat dit zo leuk is!
Maar goed, aan het einde (of hierboven zie je al wat de bedoeling is).

Nu gaan we FIMO vlindertjes pakken.
Ik ben helemaal gek van vlinders!
Het heeft ook iets spiritueels.

Eén van de mooiste dierensymbolieken en boodschappers op zielsniveau!
De vlinder bezit de kracht van een wervelwind, staat voor reïncarnatie, transformatie, mutatie en magie.

 
En dus pakte ik mijn fimostaafjes en sneed er enkele vlindertjes in de kleur oranje af. Vervolgens lak je een topcoat op je nagel en daar leg je je vlinder op.
Nu neem je een dottingtool met een fijne dot en dipt deze in een drupje witte nagellak, die je dan als een soort van vliegspoor achter de vlinder zet.

 Doe nu nog een topcoat erover en je bent klaar met deze mooie nailart.


  Veel succes!




4 opmerkingen:

Unknown zei

Heel leuk Sonja!. Van de week ga ik ook weer met de folie aan de slag

Unknown zei

Daphne, doen! Echt dit is nog simpel, maar er zijn mogelijkheden!

AnitraX zei

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst met folie gewerkt en het wad echt leuk om te doen! Elke nagel werd weer anders. Die vlindertjes vind ik enorm lief! Maar ik kan nooit zo dun snijden en ben bang dat als ik gesneden bestel ze te dik zijn voor mij op mijn nagel. Maar ik vind jouw vlinder nail art echt zo mooi! <3

AnitraX zei

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst met folie gewerkt en het wad echt leuk om te doen! Elke nagel werd weer anders. Die vlindertjes vind ik enorm lief! Maar ik kan nooit zo dun snijden en ben bang dat als ik gesneden bestel ze te dik zijn voor mij op mijn nagel. Maar ik vind jouw vlinder nail art echt zo mooi! <3