dinsdag 7 januari 2014

Hello Electric Firefly...

Is it green?

Electric Firefly



Oei,... als ik ergens niet van hou is het deze kleur...
En dus bleef Electric Firefly behoorlijk lang op de swatch plank liggen.
En toch moest het er van komen...




Het kwastje...

Het kwastje bij de Ruby Wing lak is smal en dun, hierdoor kun je fijn en strak lakken.
Zelf houd ik hier wel van, vooral als je langs de randen van je nagels lakt.
Vaak bij de dikkere kwasten, raak je weer je huid en dat betekent schoonmaken!
 De haartjes zijn lang en heel soepel, dus de lak breng je vlug aan.

De dekking...

Deze lak breng je aan in drie dunne laagjes.
En toen was ik dus nog niet tevreden, echter hield ik het hierbij!

Gelukkig drogen de laagjes wel snel op, dus je kunt behoorlijk snel lakken!




Hierboven dus laag 1, 2 en 3.


Het labeltje

Op het label zien we dat deze Electric firefly naar oranje zal verkleuren!
Testing 1, 2, 3...


Oranje het is... en die vind ik wel mooi!


Het beloofd dus wel elke keer de juiste verkleuring, hoe meer zon (UV) licht des te intenser je verkleuring!
Dus in de zomer veel naar buiten!
Maar wel goed beschermd! Want te veel UV kan schadelijk zijn!
Let ook goed op bij de wintersport!

Electric Firefly is te koop bij www.RubyWing.nl
Dit is de officiƫle leverancier!

Shop ze!
Tot Ruby Wing met +SandeNova 
Volg ons op social media voor winacties!



3 opmerkingen:

Unknown zei

Gave kleur. Alleen jammer van de dekking

Linnie's kaartjes zei

Vind het verschil tussen binnen en buiten echt super, maar beide kleuren zijn niets voor mij ;-)

AnitraX zei

Oh deze is ook voor mij <3 heerlijk groen en het knalt! Oh ja verliefd <3