woensdag 22 januari 2014

Cut Grass - review

Nog even wachten...
Dan ruiken we weer vers gemaaid gras.

Cut Grass

Review

De winter moet nog in gang komen en kom ik hier met Cut Grass aanzetten!
Ja, heerlijk toch! Want dit lakje ruikt heerlijk fris, net als gemaaid gras!


De dekking

De dekking van Cut Grass is eigenlijk zoals we al gewend zijn.
Twee laagjes zijn voldoende om te kunnen genieten van deze prachtige lak.
Zelfs ik vind dit een prachtige kleur om te zien!
En om te ruiken... normaal kan ik niet tegen vers gemaaid gras.
Of het nou precies zo ruikt, dat weet ik dus niet.
Maar vind het in ieder geval heel fris!


Cut Grass is besteen creamy lakje. Dus let erop dat je laagjes goed drogen!
Ik vind het wel altijd goed dekken!


Verder is de finish glossy. Ik doe er altijd een quick dry topcoat op, om een snel droogproces te hebben en niet nog uren met je nagels bezig te zijn!
Een hele fijne topcoat is die van Color Club die ik jullie volgende week laat zien!


Het kwastje

Kijk eens wat een prachtige lange haartjes!
Ze bewegen dan ook soepel over je nagels.
Met Ruby Wing lak je je nagels in een handomdraai
zonder geklieder en geknoei!


Het label

Het label verteld ons dat we nu in het bezit zijn van een "scented" nagellakje en dat deze verkleurd bij UV licht (zon).
Ik ben altijd zo benieuwd... om te kijken hoe het verkleurd!


En wauw... dit is echt super mooi!
Een army groen kleurtje!

Wat vind jij van deze geurende lak?


Deze mooie lak is nu met korting te koop op:
www.rubywing.nl





2 opmerkingen:

Linnie's kaartjes zei

Het is een mooie kleur, maar ben zelf nog stteds geen fan van groen op mijn eigen nagels. Bij een ander vind ik het super.

AnitraX zei

Oh die is voor mij! Ik vind gras heerlijk maat ben er allergisch voor hihihi. En de kleur tja groen is altijd goed bij mij dus 2x groen helemaal! Op de verlanglijst dus ;)