vrijdag 17 januari 2014

Nailart - Futurama

Nailart - Moonstone

Futurama


Vandaag laat ik een nailart zien, waarvan in in eerste instantie niet wist wat ik er op ging maken, toen ik het gevonden had, bleek een andere blogster hetzelfde idee te hebben... En wij houden niet zo van #Copycat gedrag. En dus ging ik prakkedenken...

Mijn nagels waren al gelakt met Moonstone (review klik hier)



Al met al heb ik er nog een aparte nailart van gemaakt, niet iedereen zal hem mooi vinden, maar ik vind hem ondanks mijn ommezwaai naar iets anders best goed gelukt!
Moonstone,... toen bedacht ik dat ik ook iets futurama's kon maken beetje een StarWars achtig iets!
Ja ik beken ik ben een StarWars fan...

Ik pakte mijn recent aangeschafte Color Club lak 929 Cold Metal, vond dat deze wel heel mooi bij het thema zou passen.

Ik lakte diagonaal een v vorm op mijn nagels.


Het dekt al in 1 laagje, maar hier en daar was ik niet goed gegaan en dus pakte ik nog een tweede laag mee!


Kijk twee is net iets mooier, ook al komt er nog van alles bij, je wilt dat de basis toch goed is!


Ik pakte mijn Acryl Artist inkt van Daler Rowney erbij. Dit is echt heel fijn om nailarts mee te teken! Dit heb ik geleerd van Claudia, ze kan echt ook supermooi tekenen!
Je tekent dus met een kroontjes pen.
Nu was ik net vandaag in een trillerige bui. Mijn rug deed zeer en mijn arm was ook not amused (twee schouderoperaties gehad)... echter hallo ik klaag niet en maak er toch maar het beste van!
 Zoals je ziet maakt ik 3 boogjes, dit doet me denken aan de het raam van een schip in StarWars (Tie Fighter).


 Op mijn duim tekende ik een paar boogjes, om het vrouwelijke aspect naar voren te halen.

En met een witte striper (ik vraag vriendelijk om witte stripers uit te vinden die niet lakken als typ-ex) trok ik witte strepen, hetgeen me aan light sable deed denken. En wit en blauw is ook wel R2D2... ja ja ik heb kennis!


Met een glitterlak, gaf ik het nog een extraatje, zodat het een beetje een sterrenhemel werd.
En als finish Rhinestones er op!

Ik zag bij toeval die dag al een paar matte versies van nagellak voorbij komen en ik wist gelijk wat ik wilde om de glitter en metallic lak nog beter op te laten vallen!
Juist ik gebruikte een matte topcoat!
Wat trouwens bij acrylverf altijd moet een topcoat!


En? nu ik uitleg heb gegeven over mijn nailart, zou je dit ook maken?
Met RubyWing heb je wel altijd een extraatje!
Kijk eens hoe mooi bij zonlicht!

Ruby Wing is genomineerd voor de Astir award!
Je koopt Ruby Wing bij www.rubywing.nl 

Meer nailarts? Kijk gerust een rond op ons blog!
Je bent meer dan welkom!


Er is een winactie online!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ze zijn echt heel leuk!

Linnie's kaartjes zei

Mooi! Vind alleen die blauwe vlakken erop al zo mooi.....en dan heb je er nog meer gedaan, knap en erg moooew

Unknown zei

Super leuke nailart!!

Unknown zei

Super leuke nailart!!

Unknown zei

Piellekes nog an toe! Wat een mooie nailart.