vrijdag 10 januari 2014

Review - Dry Ice

Color Club

Dry Ice

Review


Vandaag laat ik een product zien, waar ik zelf ook heel benieuwd naar was toen ik het ontving.
Ik ben het ook meteen gaan gebruiken. Op diverse toepassingen!
Ik maak ook sieraden met nagellak en wilde weten of ik hierdoor sneller kon werken!

Ik heb al meerdere producten in mijn lade liggen,... dus heb er wat ervaring mee!
Hier deel ik met jullie Dry Ice!



Color Club komt nu dus ook op de markt met een hele eigen lijn verzorging.
Allemaal in een supernieuw jasje, prachtige vormgeving in de tubo. Dit ziet er zo wel heel mooi uit, maar werkt het ook?
Vandaag duik ik in de Dry Ice, een RAPID nail lacquer dryer.

Okay ik hoor al moppelen, dit kennen we al...
Dat kan ik ook niet ontkennen, want er zijn al wat producten op de markt die hetzelfde doen. Maar is dat zo?


Ik heb Dry Ice nu een tijdje in mijn bezit en vind het heel makkelijk in gebruik.
Er zit een pipet in... ik heb sprays gehad, zit het meer op je handen dan op je nagel.

En dus kun je met dit pipet heel secuur nagel per nagel bewerken.

Wat doet het dan?

Dry Ice zorgt er voor dat je nagels heel snel drogen.
Het is een olie-achtige substantie die door je lagen van nagellak heen dringt het als het ware in een minuut bevriest (droogt).


Olieachtig, maar niet vet! En dat is het waarom ik Dry Ice aanbeveel!
Normaal is het vettig en viezig, echter hier niet!
Wees niet te gulzig, want te is nooit goed.


Mijn nailart van gisteren was in een mum van tijd droog!


Je laat een druppel op je nagel vallen en het verspreid zich heel snel.
Dan een minuutje wachten en voila!
Droog... niet vettig, helemaal niks meer van te zien!



Ook tijdens mijn ontdekkingsreis van Dry Ice gebruikte ik het op mijn sieraden en eerlijk waar het was zo snel droog, dat ik er zelf een andere laag er gewoon op kon lakken, normaal is dit niet mogelijk, althans niet met de merken die ik voorheen gebruikte!

Dus, ik ben om...

Je kunt Dry Ice van Color Club ook kopen bij de www.RubyWing.nl online shop!
Hier kun je ook terecht voor

Color Club Vitabase Basecoat 

Color Club 0-60 Speedy Topcoat

Binnenkort hiervan meer op het blog!

Volg je ons al op twitter, facebook en instagram?
Nee, dan mis je straks wel weer de winacties, leuke artikelen en prachtige foto's!
Klik op de buttons in de rechterbalk!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Klinkt interessant

Linnie's kaartjes zei

Dat is wel heel handig

AnitraX zei

Klinkt goed! Maar hoe verspreid je de druppel? Blijft dat niet op 1 plek? Ik heb een pipetje en het geprobeerd met water om m te kijken hoe je dat over je nagel kan verspreiden (ja ik ben een doos ;)) en ik was net aan het wiebelen met mijn nagel om het water overal te krijgen en dat is erg vloeibaar dus vandaar mijn vraag ;)

Sonja zei

Anitra het is supervloeibaar! Nog lichter als water.

AnitraX zei

Oeh dat maakt mij heel nieuwsgierig!